Web site içerisinde hızlı arama.

Bulunduğunuz Sayfada Kelime Arama?

Üst satırdan arama yapabilirsiniz.

29 Haziran 2012 Cuma

Ankara'da bu son gecem şarkı sözleri

Hayır mı canım ne diyorsun .?
Beni mi beğen miyorsun ?
Gitmemi mi istiyorsun. ?
Gidiyorum Gidiyorum...


-------------------------
Ankara'da bu son gecem
Bir daha hiç gelmeyecem
Merak etme beni canım
Kerizmiyim üzülecem
-----2x----------------



Gaza getirmişler belli
Ben gibi seni kim sevdi ?
Ben düşmanın mıyım el mi ?
Gidiyorum Gidiyorum...

-------------------------
Ankara'da bu son gecem
Bir daha hiç gelmeyecem
Merak etme beni canım
Kerizmiyim üzülecem
-----2x----------------


Emeğe saygı için reklamlara bir kere tıklamnızı rica ederiz. Teşekkürler.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel her gün okulda dinlioz

Yorum Gönder